پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
جریان مقاومت

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حمیدی‌فر گفت: امروز همگی در برابر نهضت بزرگ جبهه مقاومت اسلام سه وظیفه مهم و اصلی داریم

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حمیدی‌فر، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع)، امروز ۱۲ مهرماه، در همایش ارکان صالحین مشهد که در خصوص گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت و تبیین و تشریح وضعیت منطقه، با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از ارکان صالحین، در تالار تربیت برگزار شد، اظهار کرد: امروز بایستی مسلمانان بیدار باشند و بدانند که با یهود نمی‌توان سازش کرد، یهودی که به دنبال ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و بزرگ به واسطه انهدام کردن چند کشور اساسی و بزرگ لبنان، عراق و سوریه بود و قصد ساقط کردن آنها را داشت تا حکومت دلخواه خود را در آن مناطق مستقر کند اما به اذن الهی و اراده حق، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ای غیور و مجاهد سر راه ملت اسلام قرار گرفت و نگذاشت آنان به خواسته خود برسند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود: چهره مقاومت که رأس آن شهید سلیمانی بود، توانست معادله و جدول دشمن را برهم زند و مانع دست‌درازی دشمن شد.

وی ادامه داد: امروز همگی در برابر نهضت بزرگ جبهه مقاومت اسلام سه وظیفه مهم و اصلی داریم. بسیاری از افراد شک و شبهه دارند که نقش جبهه مقاومت در جهان اسلام چیست، لذا اولین وظیفه فهم و تبیین صحیح جبهه مقاومت برای جامعه است. باید جامعه بیدار شود که جبهه مقاومت سپر ولایت فقیه و همچنین جبهه خط مقدم برای پیشبرد نظام اسلامی است.

حمیدی‌فر در خصوص وظیفه دوم جامعه، گفت: برخی افراد طی دوماه اخیر پس از شهادت اسمائیل هنیه، رهبر جنبش حماس از اینکه ایران جوابی در این جنایت نداد ناامید شدند، اما مردم باید بدانند و آگاه باشند که کشور قدرتمند ایران از روی تدبیر و تامل تصمیم‌گیری می‌کند و به موقع سیلی خواهد زد و همان‌طور که دیده شد پس از شهادت سید حسن نصرالله سیلی محکمی به اسرائیل زد و موجب شادی و دلگرمی مردم شد و باعث شد رژیم اسرائیل که بزرگ‌ترین ارتش دنیا را در اختیار دار امروز به نقطه‌ای برسد که در برابر جبهه مقاومت زانو بزند، لذا وظیفه دوم در برابر جبهه مقاومت پشتیبانی و حمایت از این جبهه است.

وی تصریح کرد: سومین وظیفه جامعه این است که بسیجیان تحت امر در خصوص جبهه مقامت به لحاظ دانش و بینش قوی شوند، چراکه به گفته رهبر انقلاب هزینه مقاومت از هزینه سازش کمتر است و هم‌اکنون شاهد ثمره و میوه مقاومت هستیم و اگر قرار بود سازشی شکل بگیرد سازشی دروغین می‌بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha